Data e postimit: 2014-08-18 22:31:42
Lexime: 3961
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Njerëzit i humbin njëqind për një !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
100 Vjet Njëqind vjet Të ndarë Njëqind vjet Të përqarë Njëqind vjet Vallëvrarë Njëqind vjet Të nënshtruar Njëqind vjet Të robëruar Njëqind vjet Të tradhëtuar Kurrë të bashkuar
Autori: Orient Maha · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Racizmi sipas meje
Racizmi është besimi në superioritetin e një race mbi tjetrën, e cila shpesh rezulton në diskriminim, segregacion dhe paragjykime ndaj njerëzve në bazë të racës apo përkatësisë etnike, kombëtare, fetare, etj. Sot, përdorimi i termit "raciz...
Autori: Blenarda Dikolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Unë ekzistoj përmes filozofisë e parimeve të mia për jetën
Ti vlen për atë që je dhe jo për atë që provizorisht je i detyruar të bësh. Prandaj përball njerëzve dhe kohëve ti duhet të përcaktosh qartë idetë e tua dhe pozicionin tënd. Ezistojnë dy mënyra për të vlerësuar njerëzit dhe kohët, d...
Autori: jurgen zharri · Lloji: Ese filozofike · Tema: miti i prometeut
Figura e këtij Titani ështe një prej produkteve më të vlefshme të mitologjisë greke. Prometheu i takon simbolit të luftës më të hershme, por përherë të re për përparimin dhe lumtiurinë e njerëzimit. Është njëri prej kreshnikëve të p...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Në jetë njeriu duhet të shoqërohet me ata njerëz që e bëjnë të ndihet mirë,me ata njerëz që brenda zemrës së tyre kanë c'ti dhurojnë ...të shoqërohet me ata njerëz deri në përjetësi !
Autori: Hafsa · Lloji: Poezi personale · Tema: Dy Shoqe
Edhd pse vitet kaluan Njera-tjetren kurre nuk e harruam Edhe pse ne u ndam Edhe pse ne fytyrat e njera-tjetres nuk i pame Edhe pse faqet me lot i lame Edhe pse se bashku njera-tjetres lamtumire i tham Edhe pse dhimbja ishte shume e madhe Edhe p...
Autori: Shyhrete olluri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Për njerëzit me aftësi të kufizuara
Jan disas njerëz të cilët nuk jan edhe aq të zgjuar por kanë veqorit e tyre njerëzore.Megjithatë ata përmbajn në vete një esenc karakteristike dhe vezulluese me veprimet,gjestet që bënin(bëjn).Ata bënin dhe ende vazhdojn të bëjn:tregime,po...
Autori: Dea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rendesia e tyre
Respektimi i rregullave është i rëndësishëm në çdo mjedis, qoftë në shtëpi, në shkollë apo në punë. Duke respektuar rregullat, ne tregojmë se jemi qytetarë bashkëpunues dhe të gatshëm të ndjekin udhëzimet për të mirën e komunitetit...
Autori: albi · Lloji: Fjale te urta · Tema: fjale e urta
Kush ka vdekur për atdhe, nuk ka vdekur por ka le. Shqipe Jetoni për Shqipëri dhe vdisni për të. N.Frashëri Dashuria për atdheun është topi që shkatërron kalatë më të forta dhe kalaja që mund t'u qëndrojë topave më të fortë. S...
Autori: X · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pse jetojme
Lumturohemi me faktin që jetojmë në këtë jetë, që na pushton fort nën krahët e saj dhe na dhuron emocione të paimagjinuara, ëmbëlsohemi me freskinë dhe aromën e puthjeve që na dhuron dashuria e jetës sonë, meditojmë dhe ëndërrojmë pë...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Nuk ka rëndësi sa njerëz ta bëjnë ''Like '' ,por c'farë njerëz ta bëjnë ''Like''...!
Autori: ana · Lloji: Analize letrare · Tema: jam njish
Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë m...
Autori: MARIA stopani · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: 7-8 marsi
dy festa te bukura te prinderve te mi. njera ne shkolle tjetra ne shtepi. njera e mesueses, tjetra e nenes, te dyja shkelqejne, si drita e henes. si yjet ne qiell, ato ndrijne. me dashuri ato te vijne. si nena dhe mesuesja, jane prinderit...
Autori: Melisa.Ç · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Heroizmi
Heroizmi është një përpjekje që tregon guxim. Heroizmi i bën njerëzit që te kryejnë akte të jashtzakonshme.Sot,heroizmi është konsideruar të ketë një qenie superiore nga të tjerët dhe në shumicën e kohës nuk ekziston.Çdo njeri ka fil...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com